Jeg skriver om livet med sclerose. Jeg kigger tilbage på årene med sclerosen og lidt fremad. En slags dagtids/nutids dagbog kan du vel kalde det.

9. december 2016

Børnenes Stemme

For nogle år tilbage fik jeg nogle børn til at skrive og fortælle, hvordan det er at have en forældre med sclerose. De blev udgivet på MS Bloggen af flere omgange. Det her var det tredje indlæg jeg udgav. Kaya var 8 år dengang hun skrev det her. Idag er hun 11år.

Her er Kayas historie.
Min far har sclerose. Jeg synes det er træls min far har sclerose. Han kan ikke så meget. han kan ikke så meget fordi, at benet ikke gider løfte sig. Benet gider ikke, at høre efter hvad hjernen siger det skal gøre. Da jeg fik af vide min far havde sclerose var det rigtig træls. Men han kan godt gå så det er fint. Han kan også godt cykle og spinne.
Skrevet af Kaya, 8 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar